URLOP W DNIACH 17-28 PAŹDZIERNIKA

 

Uwaga: w dniach 17-28 października sklep będzie nieczynny. Wysyłki zostaną wznowione z dniem 29 października.

Za utrudnienia przepraszamy.

Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia określa termin w jakim otrzymasz paczkę.

Jego bieg rozpoczyna się z chwilę złożenia zamówienia w sklepie.

Termin otrzymania paczki = czas wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.


Każdy Produkt w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy w określonym czasie wysyłki po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie.

Czas wysyłki jest określony przy każdym towarze („Wysyłka w:”) i liczony jest od zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sklepu lub od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży w przypadku odbioru osobistego czy dostawy za pobraniem.

Dokładamy starań aby przygotowanie wysyłki nastąpiło w 24 h.

W przypadku zamówienia większej ilości towarów czas ten może ulec wydłużeniu o czym poinformujemy Klienta poprzez email lub telefon.

Produkty oznaczone jako „brak towaru” przygotujemy to wysyłki w terminie 3 dni. W przypadku wydłużenia tego terminu skontaktujemy się z Klientem i podamy spodziewany termin realizacji.

Produkty oznaczone jako „na zamówienie” przygotujemy to wysyłki w terminie ok 14 dni. W przypadku wydłużenia tego terminu skontaktujemy się z Klientem i podamy spodziewany termin realizacji.


Czas dostawy jest określony indywidualnie dla każdego z rodzajów dostawy (więcej szczegółów w zakładce Czas i koszty dostawy).

Przesyłki kurierskie - czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 2-3 dni roboczych.

Jeżeli wybrałeś odbiór zamówienia przez Paczkomaty InPost, przesyłka znajdzie się w wybranym przez ciebie Paczkomacie w przeciągu kilku (zazwyczaj do 4-5) dni roboczych od momentu nadania paczki.


Status realizacji zamówienia:

  • Klient otrzyma potwierdzenie złożenia zamówienia na adres e-mail podany w procesie rejestracji Konta lub w procesie składania zamówienia. Klient nie musi już potwierdzać złożonego zamówienia w inny sposób.

  • Klient zostanie poinformowany emailem o gotowości do odbioru zamówienia. Produkty będą oczekiwały na odbiór przez Klienta w terminie 7 dniu o ich przygotowania do odbioru. Po tym terminie w zamówienie zostanie anulowane.

  • Dodatkowe wiadomości mailowe informujące o zmianie statusu realizacji zamówienia zostaną wygenerowane automatyczne 

  • Klient, który założył konto w Sklepie może sprawdzać stan swoich zamówień (Twoje zamówienia)

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl