Kontakt z nami
 
Instal-Mazo
ul. Adama Asnyka 7d
32-050 Skawina /k. Krakowa
woj. małopolskie
 
Telefon (dni robocze 8:00-16:00)
Tel: +48 538 904 865
 
E-mail
 
NIP: 944-186-90-51
REGON: 367895998
Promocje
MYJKA CIŚNIENIOWA 110 bar 1400W
MYJKA CIŚNIENIOWA 110 bar 1400W

390,00 zł

Cena regularna: 446,25 zł

Najniższa cena: 425,00 zł
szt.
FILTR MAGNETYCZNY SEPARATOR ZANIECZYSZCZEŃ 1 CAL
FILTR MAGNETYCZNY SEPARATOR ZANIECZYSZCZEŃ 1 CAL

400,00 zł

Cena regularna: 504,00 zł

Najniższa cena: 480,00 zł
szt.
NAGRZEWNICA ELEKTRYCZNA 220V 2KW GRZEJNIK PIECYK
NAGRZEWNICA ELEKTRYCZNA 220V 2KW GRZEJNIK PIECYK

133,00 zł

Cena regularna: 143,85 zł

Najniższa cena: 137,00 zł
szt.
NAGRZEWNICA ELEKTRYCZNA 220V 3KW GRZEJNIK PIECYK
NAGRZEWNICA ELEKTRYCZNA 220V 3KW GRZEJNIK PIECYK

230,00 zł

Cena regularna: 320,25 zł

Najniższa cena: 305,00 zł
szt.
NAGRZEWNICA ELEKTRYCZNA GRZEJNIK PIECYK 220V 3KW
NAGRZEWNICA ELEKTRYCZNA GRZEJNIK PIECYK 220V 3KW

285,00 zł

Cena regularna: 341,25 zł

Najniższa cena: 325,00 zł
szt.
SZAFKA SKRZYNKA PODTYNK DRZWI GAZOWE 50 GRAFITOWA
SZAFKA SKRZYNKA PODTYNK DRZWI GAZOWE 50 GRAFITOWA

350,00 zł

Cena regularna: 399,00 zł

Najniższa cena: 380,00 zł
szt.
SZAFKA SKRZYNKA PODTYNK DRZWI GAZOWE 60 GRAFITOWA
SZAFKA SKRZYNKA PODTYNK DRZWI GAZOWE 60 GRAFITOWA

350,00 zł

Cena regularna: 430,50 zł

Najniższa cena: 410,00 zł
szt.
WÓZEK TRANSPORTOWY MAGAZYNOWY PLATFORMA 300kg
WÓZEK TRANSPORTOWY MAGAZYNOWY PLATFORMA 300kg

350,00 zł

Cena regularna: 388,50 zł

Najniższa cena: 370,00 zł
szt.
ZESTAW TERMOSTATYCZNY PROSTY 1/2 GŁOWICA+ZAWÓR
ZESTAW TERMOSTATYCZNY PROSTY 1/2 GŁOWICA+ZAWÓR

45,00 zł

Cena regularna: 53,55 zł

Najniższa cena: 51,00 zł
szt.
OLIWIARKA, OLEJARKA, SMAROWNICA METALOWA 300 ml
OLIWIARKA, OLEJARKA, SMAROWNICA METALOWA 300 ml

10,50 zł

Cena regularna: 13,13 zł

Najniższa cena: 12,50 zł
szt.
DŁUTO STOLARSKIE DO DREWNA ZESTAW 6 12 20 25 4szt
DŁUTO STOLARSKIE DO DREWNA ZESTAW 6 12 20 25 4szt

62,00 zł

Cena regularna: 97,65 zł

Najniższa cena: 93,00 zł
szt.
ŚCISK ŚCISKI STOLARSKI STOLARSKIE 300X80
ŚCISK ŚCISKI STOLARSKI STOLARSKIE 300X80

18,00 zł

Cena regularna: 24,15 zł

Najniższa cena: 23,00 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Regulamin

 

Regulamin sklepu internetowego

 

§ 1

Postanowienia wstępne

 

  1. Sklep internetowy „Instal-Mazo”, dostępny pod adresem internetowym www.instal-mazo.pl, prowadzony jest przez Anetę Szlagor prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Instal-Mazo Aneta Szlagor, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 944-186-90-51, REGON 367895998.
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

 

§ 2

Definicje

 

  1. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Instal-Mazo Aneta Szlagor, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 944-186-90-51, REGON 367895998.
  3. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  5. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.instal-mazo.pl.
  6. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  7. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
  8. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  9. Konto - konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  10. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta
  11. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  13. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  14. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
  15. Przewoźnik – podmiot zewnętrzny świadczący usługę przewozu jako dodatkowe świadczenie polegającą na przewozie Produktu do miejsca wskazanego przez Klienta.
  16. Miejsce spełnienia świadczenia – miejsce, w którym Sprzedawca spełnienia świadczenia dla sprzedaży.

 

§ 3

Kontakt ze Sklepem

 

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Adama Asnyka 7d, 32-050 Skawina
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: instal.mazo@gmail.com
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: (+48) 538 904 865
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: PL 39 2490 0005 0000 4530 3307 6962
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą: poniedziałek - piątek w godzinach 08:00 - 16:00

 

§ 4

Wymagania techniczne

 

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Firefox itp.
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. włączona obsługa plików cookies,,
  4. zainstalowany program FlashPlayer.

 

§ 5

Informacje ogólne

 

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
  3. Miejscem spełnienia świadczenia jest siedziba Sprzedawcy.
  4. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
  5. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz, (w przypadku gdy Klient wybrał dostawę za pośrednictwem Przewoźnika) koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
  6. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.
  7. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.

 

§ 6

Zakładanie Konta w Sklepie

 

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie danych wskazanych w formularzu.
  2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu (adres email) i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w §3.

 

§ 7

Zasady składania Zamówienia

 

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. Zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
  2. Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
  3. W widoku „Zawartość koszyka” wybrać sposób dostawy oraz płatności, a następnie kliknąć przycisk „zamawiam” (lub równoznaczny);
  4. W przypadku braku uprzedniego zalogowania się wybrać sposób złożenia Zamówienia

a) zakup bez rejestracji

b) zarejestrowanie nowe Konta

c). zalogowanie się do posiadanego Konta

  1. Jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji - wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu wysyłki, na który ma nastąpić dostawa Produktu (jeśli inny niż dane odbiorcy Zamówienia), wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wprowadzić ewentualne dodatkowe informacje w polu „Uwagi” oraz kliknąć przycisk “podsumowanie” (lub równoznaczny)
  2. W przypadku zakupu przez Klienta posiadającego Konto – wprowadzić adresu wysyłki, na który ma nastąpić dostawa Produktu (jeśli inny niż dane odbiorcy Zamówienia) oraz kliknąć przycisk “podsumowanie” (lub równoznaczny)
  3. Sprawdzić poprawność danych do Zamówienie (adres dostawy, adres na fakturze) oraz zapoznać się z informacjami dotyczącymi Zamówienia oraz kliknąć przycisk “potwierdzam zakup” (lub równoznaczny)
  4. Zapoznać się z informacjami widocznymi w kroku nr 4 pod nazwą „Potwierdzenie”, a w przypadku informacji o konieczności dodatkowego potwierdzenia zamówienia - potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail przesłanej na adres podany w danych Klienta
  5. Opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 9 pkt 3.

 

§ 8

Oferowane metody dostawy oraz płatności

 

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

a)  Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa,

b)  Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa,

c)  Odbiór osobisty, po uzgodnieniu jego terminu ,dostępny pod adresem: ul. Adama Asnyka 7d, 32-050 Skawina

  1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

a)  płatność gotówką przy odbiorze osobistym

b)  płatność za pobraniem

c)  płatność przelewem na konto Sprzedawcy

d)  płatności elektroniczne (podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.)

    3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.

 

§ 9

Wykonanie umowy sprzedaży

 

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta:

a)   płatności przelewem lub płatności elektronicznych, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

b)  płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

c) płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki, Klient obowiązany jest dokonać płatności przy odbiorze przesyłki.

  1. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  2. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów partiami lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia. Dostawa partiami wiąże się z dodatkową opłatą za transport/przesyłkę, uzgodnioną indywidualnie ze Sprzedawcą.

    5.1   Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący   sposób:

a)  w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub płatności elektroniczne - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

b)  w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,

6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia limitu wartości Zamówienia oraz ilości wydanych Produktów Klientowi w przypadku płatność za pobraniem.

W przypadku nie odebrania przesyłki za pobraniem Sprzedawca będzie dochodził od Kupującego zwrotu kosztów wysyłki oraz kosztów przesyłki zwrotnej zgodnie z obowiązującym prawem.

7. W przypadku gdy Produkt jest wysyłany przez Sprzedającego za pośrednictwem Przewoźnika, z chwilą wydani przez Sprzedawcę Produktu Przewoźnikowi przechodzą na Klienta korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu, aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

8.  W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.

9.  W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, Klient ma możliwość odbierania Produktów partiami (stosownie do ich gotowości do odbioru) lub też odbioru wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.

10.  Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski. Dostawa poza granice Polski jest przedmiotem indywidualnego uzgodnienia ze Sprzedawcą.

11. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

12. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.


 § 10

Prawo odstąpienia od umowy

 

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż Przewoźnik.
  3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
  4. W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
  5. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  6. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, faxem bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
  7. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  8. Skutki odstąpienia od Umowy:

a)  W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.

b)  W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

c)  Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

d)  Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

e)  Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.

f)   Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.

g)  Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

  1. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:

a)    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

b)    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

c)    w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

d)    o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,

e)    w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,

f)     w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

g)    w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,

h)    w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

i)      o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,

j)      o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy,

10.1 Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów: w której przedmiotem  świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według  specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego  zindywidualizowanych potrzeb; Innymi słowy nie jest możliwy zwrot  produktów takich jak np.: chodniki, maty antypoślizgowe, wykładziny  dywanowe oraz PCV cięte z rolki wg. indywidualnych zamówień jak również  nie jest możliwy zwrot produktów sprowadzanych prosto od producentów wg.  indywidualnych zamówień.

  1. Klient nie będący Konsumentem może dokonać zwrotu zakupionego Produktu wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu takiej możliwości ze Sprzedawcą, gdyż prawo w tym przypadku nie przewiduje zasad zwrotu Produktu w sposób opisany powyżej w niniejszym paragrafie.
  2. Przepisy dotyczące Konsumenta zawarte powyżej stosuje się także do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

 

 

§ 11

Reklamacja i gwarancja

 

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą Produktu.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni.
  6. Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
  7. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja producenta, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie lub zostanie ona załączona wraz Produktem.
  8. Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta nie będącego Konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych netto. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem.
  9. Za uszkodzenie przesyłki powstałe w transporcie Klienta nie będącego Konsumentem może domagać się odszkodowania tylko od przewoźnika.

 

§ 12

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

 

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a)  Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.

b)  Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.

c)  Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

 

§ 13

Dane osobowe w Sklepie internetowym

 

 1. Administrator danych osobowych

Instal-Mazo Aneta Szlagor z siedzibą ul. Adama Asnyka 7d, 32-050 Skawina, NIP 944-186-90-51 jest Administratorem Twoich danych osobowych.

 2. Cele i podstawy przetwarzania

  • w celu realizacji ciążącego na Administratorze obowiązku prawnego,
  • w celach archiwalnych (dowodowych) dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • jeżeli Klient wyrazi na to odrębne zgody, w celu oferowania Klientowi przez Sklep produktów i usług bezpośrednio (marketing bezpośredni), co jest prawnie uzasadnionym interesem Sklepu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

3. Odbiorcy danych

Dane osobowe Administrator może udostępniać podmiotom, z których korzystamy przy ich przetwarzaniu np. firmie księgowej, firmie IT, firmie serwisowej sprzętu, firmom kurierskim, firmie ochroniarskiej, firmom świadczącym usługi pocztowe.

4. Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych

Administrator nie przekazuje danych Klientów poza teren Polski/UE/ Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

5. Okres przechowywania danych osobowych Klientów

  1. Dane pozyskane w związku z zawarciem umowy przetwarzamy do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z umowy.
  2. Dane przetwarzamy także w związku z ciążącymi na nas obowiązkami do czasu ich wypełnienia.
  3. Podstawowe dane kontaktowe przechowujemy dla potrzeb marketingu bezpośredniego naszych roduktów i usług do czasu, aż zgłosisz sprzeciw względem ich przetwarzania w tym celu.

6. Prawa przysługujące Klientowi w związku z ochroną danych osobowych:

a. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii

b. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych

c. prawo do usunięcia danych.

Jeżeli zdaniem Klienta nie ma podstaw do tego, aby Administrator przetwarzał Jego dane, Klient może zażądać, aby Administrator sklepu je usuną.

d. ograniczenia przetwarzania danych

Klient może zażądać, aby Administrator ograniczył przetwarzanie danych osobowych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Klientem działań, jeżeli zdaniem Klienta Administrator ma nieprawidłowe dane na Jego temat lub przetwarzamy je bezpodstawnie; lub nie chcesz, aby Administrator je usuną, z uwagi na potrzebne ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; lub na czas wniesionego przez Klienta sprzeciwu względem przetwarzania danych.

e. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych:

Sprzeciw „marketingowy”. Klient ma prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego. Jeżeli skorzystasz z tego prawa – zaprzestaniemy przetwarzania danych w tym celu.

Sprzeciw z uwagi na szczególną sytuację. Klient ma  także prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Jego danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu w celach innych niż marketing bezpośredni, a także, gdy przetwarzanie jest nam niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub do sprawowania powierzonej nam władzy publicznej. Klient powinnaś wtedy wskazać nam swoją szczególną sytuację, która Jego zdaniem uzasadnia zaprzestanie przez nas przetwarzania objętego sprzeciwem. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że wykażemy, że podstawy przetwarzania przez nas danych są nadrzędne wobec praw Klienta lub też, że dla Administratora dane są niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

f. prawo do przenoszenia danych:

Klienta ma prawo otrzymać od Administratora w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego (np. format „.csv”) dane osobowe dotyczące Klient , które  dostarczył Administratorowi na podstawie umowy lub swojej zgody. Klient może też zlecić Administratorowi przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi.

g. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

W przypadku chęci realizacji powyższych praw, Klient może skontaktować się z Administrator drogą elektroniczną, pocztą tradycyjną bądź telefonicznie lub osobiście w siedzibie Administratora z wykorzystaniem następujących danych:

Instal-Mazo Aneta Szlagor z siedzibą ul. Adama Asnyka 7d, 32-050 Skawina

e-mail: instal.mazo@gmail.com
Tel: +48 538 904 865 (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00)

 7. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych

Podanie przez Klienta danych jest dobrowolne, jednak konieczne do zawarcia umowy.

8. Administrator stosuje zabezpieczenia informatyczne i organizacyjne mające na celu zminimalizowanie ryzyka wycieku danych, ich zniszczenia, dezintegracji, takich jak: system firewall, systemy zabezpieczeń antywirusowe i antyspamowe, wewnętrzne procedury dostępu, przetwarzania danych i odtwarzania awaryjnego, a także system kopii zapasowych działający na wielu poziomach. Sklep zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa dzięki zastosowaniu wysokiego poziomu szyfrowania połączenia HTTPS/SSL zgodnie z przyjętymi najlepszymi praktykami, współpracuje ze starannie dobranym dostawcą usług hostingowych.


 § 14

Postanowienia końcowe

 

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  5. Wszelkie spory, które wynikną w związku z realizacją umowy sprzedaży będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji. W przypadku braku osiągnięcia porozumienia, sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporów będzie sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl