Kontakt z nami
 
Instal-Mazo
ul. Adama Asnyka 7d
32-050 Skawina /k. Krakowa
woj. małopolskie
 
Telefon (dni robocze 8:00-17:00)
Tel: +48 602 398 392
Tel: +48 882 482 296
 
E-mail
 
NIP: 944-186-90-51
REGON: 367895998
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Jak kupować?

Wybór towaru
 
Produkty w sklepie Instal-Mazo można wyszukiwać na kilka sposobów np.:
- ręcznie korzystając z rozwijanego drzewa kategorii tj. listy Menu
- poprzez wyszukiwarkę wpisując interesującą Klienta frazę np. „zlew”
- filtrować dostępne Produkty poprzez Opcje przeglądania widoczne pod drzewem kategorii/listą Menu
 
 

Stany dostępności

Nad ceną każdego towaru wskazany jest stan dostępności („Dostępność”).
 

 Status

 ilość
 dostępny na zamówienie                                            ilość i czas dostępności należy indywidualnie uzgodnić z naszym działem obsługi klienta -> Kontakt i dane firmy
 brak towaru  0 szt, Produkt aktualnie nie dostępny w magazynie lecz spodziewana jest szybka dostawa w ciągu 1-3 dni
 na wyczerpaniu  < 10 szt.
 średnia ilość  < 10 szt.
 duża ilość  > 20 szt
 
 
Uwaga:
(i)  w związku z ciągłym ruchem magazynowym obsługa sklepu powiadomi Klienta w przypadku braku zakupionej ilości produktów oraz wpływie na czas realizacji zamówienia.
 
 
Koszyk, składanie zamówienia
 
Po dodaniu przedmiotów do koszyka klient może złożyć zamówienie.
Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 7 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
 

 
Sposoby płatności
 
Klient za zakupy w Sklepie może zapłacić na kilka sposobów:
  1. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym (po wcześniejszym uzgodnieniu)
  2. Za pobraniem w przypadku przesyłki kurierskiej i paczkomatowej
  3. Przelew na konto bankowe
  4. Szybkie płatności elektronicznych on-line np.:
  • płatność automatyczna Pay by link,
  • szybki przelew bankowy,
  • płatności kartą płatniczą

Więcej informacji zamieszczono w zakładce informacyjnej Formy płatności.

Uwaga:

Jeśli kupujący nie uzgodni z nami inaczej za pobraniem wysyłam towar do kwoty 1000 zł butto, a realizacja kolejnego zamówienia w opcji dostawy za pobraniem dla tego samego kupującego jest możliwa po odebraniu i opłaceniu poprzedniego zamówienia realizowanego w opcji dostawy za pobraniem.

W przypadku nie odebrania przesyłki za pobraniem Sprzedawca będzie dochodził od Kupującego zwrotu kosztów wysyłki oraz kosztów przesyłki zwrotnej zgodnie z obowiązującym prawem.

 


Czas realizacji zamówienia
 
Czas realizacji zamówienia (termin otrzymania paczki) = czas wysyłki + czas dostawy
 
Czas wysyłki jest określony przy każdym towarze („Wysyłka w:”) i liczony jest od zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sklepu lub od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży w przypadku płatności elektronicznych.
Czas dostawy jest określony indywidualnie dla każdego z rodzajów dostawy (więcej szczegółów w zakładce Czas i koszty dostawy).
 
Więcej informacji zamieszczono w zakładce informacyjnej Czas realizacji zamówienia.
 

 
Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień

Klient, który założył konto w Sklepie może sprawdzać stan swoich zamówień (Twoje zamówienia) oraz zmienić swoje dane (Ustawienia konta) i odzyskać zapomniane hasło ( kliknij „Nie pamiętasz hasła?” pod przyciskiem „Zaloguj się”).
 
Przekierowania do w/w ustawień znajdują się na dolnym pasku w menu „Moje konto”.
 
 
 

Dodatkowe informacje:

  • Klient otrzyma potwierdzenie złożenia zamówienia na adres e-mail podany w procesie rejestracji Konta lub w procesie składania zamówienia. Klient nie musi już potwierdzać złożonego zamówienia w inny sposób.

  • Klient zostanie poinformowany e-mailem o gotowości do odbioru zamówienia.

  • Dodatkowe wiadomości mailowe informujące o zmianie statusu realizacji zamówienia zostaną wygenerowane automatyczne 

  • Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży (złożenia zamówienia). Jeśli nie zarejestrujemy płatności od Klienta w tym terminie w zamówienie zostanie anulowane.

  • W przypadku odbioru osobistego Produkt/ty będą oczekiwały na odbiór przez Klienta w terminie 7 dniu o ich przygotowania do odbioru. Po tym terminie w zamówienie zostanie anulowane.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl