URLOP W DNIACH 17-28 PAŹDZIERNIKA

 

Uwaga: w dniach 17-28 października sklep będzie nieczynny. Wysyłki zostaną wznowione z dniem 29 października.

Za utrudnienia przepraszamy.

Jak kupować?
Wybór towaru
 
Produkty w sklepie Instal-Mazo można wyszukiwać na kilka sposobów np.:
- ręcznie korzystając z rozwijanego drzewa kategorii tj. listy Menu
- poprzez wyszukiwarkę wpisując interesującą Klienta frazę np. „zlew”
- filtrować dostępne Produkty poprzez Opcje przeglądania widoczne pod drzewem kategorii/listą Menu
 
 

Stany dostępności

Nad ceną każdego towaru wskazany jest stan dostępności („Dostępność”).
 

 Status

 ilość
 dostępny na zamówienie                                            ilość i czas dostępności należy indywidualnie uzgodnić z naszym działem obsługi klienta -> Kontakt i dane firmy
 brak towaru  0 szt, Produkt aktualnie nie dostępny w magazynie lecz spodziewana jest szybka dostawa w ciągu 1-3 dni
 na wyczerpaniu  < 10 szt.
 średnia ilość  < 10 szt.
 duża ilość  > 20 szt
 
 
Uwaga:
(i)  w związku z ciągłym ruchem magazynowym obsługa sklepu powiadomi Klienta w przypadku braku zakupionej ilości produktów oraz wpływie na czas realizacji zamówienia.
(ii)  Klient ma możliwość zamówienie większej ilości Produktów niż jest aktualni dostępna w magazynie. W takim przypadku obsług Sklepu skontaktuję się z Klientem w celu przekazania informacji o kosztach dostawy oraz czasie realizacji zamówienia
 
 
Koszyk, składanie zamówienia
 
Po dodaniu do koszty klient może złożyć zamówienie.
Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 7 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
 

 
Sposoby płatności
 
Klient za zakupy w Sklepie może zapłacić na kilka sposobów:
  1. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym (po wcześniejszym uzgodnieniu)
  2. Za pobraniem w przypadku przesyłki kurierskiej i paczkomatowej
  3. Przelew na konto bankowe
  4. Szybkie płatności elektronicznych on-line np.:
  • płatność automatyczna Pay by link,
  • szybki przelew bankowy,
  • płatności kartą płatniczą

Więcej informacji zamieszczono w zakładce informacyjnej Formy płatności.

Uwaga:

Jeśli kupujący nie uzgodni z nami inaczej za pobraniem wysyłam towar do kwoty 1000 zł butto, a realizacja kolejnego zamówienia w opcji dostawy za pobraniem dla tego samego kupującego jest możliwa po odebraniu i opłaceniu poprzedniego zamówienia realizowanego w opcji dostawy za pobraniem.

W przypadku nie odebrania przesyłki za pobraniem Sprzedawca będzie dochodził od Kupującego zwrotu kosztów wysyłki oraz kosztów przesyłki zwrotnej zgodnie z obowiązującym prawem.

 


Czas realizacji zamówienia
 
Czas realizacji zamówienia (termin otrzymania paczki) = czas wysyłki + czas dostawy
 
Czas wysyłki jest określony przy każdym towarze („Wysyłka w:”) i liczony jest od zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sklepu lub od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży w przypadku płatności elektronicznych.
Czas dostawy jest określony indywidualnie dla każdego z rodzajów dostawy (więcej szczegółów w zakładce Czas i koszty dostawy).
 
Więcej informacji zamieszczono w zakładce informacyjnej Czas realizacji zamówienia.
 

 
Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień

Klient, który założył konto w Sklepie może sprawdzać stan swoich zamówień (Twoje zamówienia) oraz zmieni swoje dane (Ustawienia konta) i odzyska zapomniane hasło ( kliknij „Nie pamiętasz hasła?” pod przyciskiem „Zaloguj się”).
 
Przekierowania do w/w ustawień znajdują się na dolnym pasku w menu „Moje konto”.
 
 
 

Dodatkowe informacje:

  • Klient otrzyma potwierdzenie złożenia zamówienia na adres e-mail podany w procesie rejestracji Konta lub w procesie składania zamówienia. Klient nie musi już potwierdzać złożonego zamówienia w inny sposób.

  • Klient zostanie poinformowany emailem o gotowości do odbioru zamówienia.

  • Dodatkowe wiadomości mailowe informujące o zmianie statusu realizacji zamówienia zostaną wygenerowane automatyczne 

  • Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży (złożenia zamówienia). Jeśli nie zarejestrujemy płatności od Klienta w tym terminie w zamówienie zostanie anulowane.

  • W przypadku odbioru osobistego Produkt/ty będą oczekiwały na odbiór przez Klienta w terminie 7 dniu o ich przygotowania do odbioru. Po tym terminie w zamówienie zostanie anulowane.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl