Kontakt z nami
 
Instal-Mazo
ul. Adama Asnyka 7d
32-050 Skawina /k. Krakowa
woj. małopolskie
 
Telefon (dni robocze 8:00-16:00)
Tel: +48 602 398 392
Tel: +48 538 904 865
 
E-mail
 
NIP: 944-186-90-51
REGON: 367895998
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Zwroty i reklamacje

Zwrot produktu

(pobierz formularz zwrotu produktu)

1. Jeśli jesteś konsumentem tzn. osoba fizyczną.
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Instal-Mazo Aneta Szlagor
Adama Asnyka 7d
32-050 Skawina

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Przepisy dotyczące konsumenta zawarte powyżej stosuje się także do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów: w której przedmiotem  świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według  specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; Innymi słowy nie jest możliwy zwrot  produktów takich jak np.: chodniki, maty antypoślizgowe, wykładziny  dywanowe oraz PCV cięte z rolki wg. indywidualnych zamówień jak również  nie jest możliwy zwrot produktów sprowadzanych prosto od producentów wg.  indywidualnych zamówień.

2. Jeśli jesteś przedsiębiorcą.

Klient nie będący Konsumentem może dokonać zwrotu zakupionego towaru wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu takiej możliwości ze Sprzedawcą, gdyż prawo w tym przypadku nie przewiduje zasad zwrotu towaru jak w przypadku sprzedaży konsumenckiej.

W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu ustalenia szczegółów.


 Składanie reklamacji

(pobierz formularz reklamacji)

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

  1. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

  1. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Instal-Mazo Aneta Szlagor
Adama Asnyka 7d
32-050 Skawina

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl